سندباد نامه

ساخت وبلاگ

گر به‌صورت دیجیتال فعالیت می‌کنید، حتماً برای شما هم این سؤال به وجود آمده است که چطور با سئو سایت کسب و کارمان را متحول کنیم؟ جالب است بدانید که هر ساله، ترندهای سئو تغییر پیدا می‌کنند. برخی ترندها همیشگی هستند و جزء اصول به حساب می‌آیند. در عین حال برخی دیگر مدام در تغییر هستند. به همین خاطر است که بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا خدمات سئو وردپرس را از شرکت‌های معتبری دریافت کنند. در عین حال بد نیست تا در روزهای ابتدایی هر سال، ترندهای سئو همان سال را بررسی نمایید. در این مقاله قصد داریم تا ترندهای سئو سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

هوش مصنوعی نقش مهمی ایفا می‌کند

بر اساس اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، در سال ۲۰۲۲، هوش مصنوعی گوگل، یعنی rankBrain، نقش بسیار مهمی در رتبه‌بندی سئو ایفا خواهد کرد. به این ترتیب یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی SERP در سال ۲۰۲۲، هوش مصنوعی گوگل خواهد بود. متأسفانه شرکت گوگل هیچ اطلاعاتی را مبنی بر نحوه عملکرد هوش مصنوعی خود ارائه نکرده است؛ اما بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که محور اصلی هوش مصنوعی گوگل بر پایه تجربه کاربر است. این یعنی هر چه محتوای شما برای کاربر جذاب‌تر باشد و هوش گوگل این موضوع را درک کند، سئو وبسایت شما بهتر می‌شود. به همین خاطر بسیار از خدمات سئو بر اساس تولید محتوا پیش می‌روند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:41

در گذشته نه چندان دور در خیابان های شهر شاهد کرکره های دستی مغازه ها بودیم، کرکره دستی از آهن ساخته میشد به همین دلیل به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس از سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به دلیل دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی از قیمت بالایی برخوردار بود. به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد.

یکی از انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی می باشد. امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج است و در بسیاری از مکان ها مانند سر در مغازه ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی وجود دارد، در نتیجه زمانی که مغازه شما بسته باشد وسیله تبلیغاتی بسیار مناسبی خواهد بود.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از کرکره برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است.

کرکره برقی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ آمیزی مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره برقی در پنجره و درب منزلتان می توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت نمایید. به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی می تواند بسیار مهم باشد.

اهرم و لوازم الکترونیکی به کار رفته در کرکره برقی قابل برنامه نویسی و تنظیمات خاص می باشد. شما می توانید اهرم و لوازم الکترونیکی را به گونه ای تنظیم نمایید که در یک زمان خاص باز و بسته شوند. به علاوه می توانید تنظیمات انجام شده را از راه دور کنترل نمایید.

در سیستم های صنعتی استفاده از کرکره برقی به وفور به چشم می خورد و فضا را مدرن تر نشان می دهد. در ساختمان های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ می باشند، استفاده از کرکره برقی باعث به حداکثر رساندن بهره وری می شود. کرکره برقی با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت کاری شده و ورق گالوانیزه ساخته می شود.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

برخی از دلایل محبوبت کرکره برقی عبارتند از:

  • دارای استحکام و خواص ضد زنگ
  • کاهش آلودگی صوتی
  • قابلیت استفاده به طور دستی
  • کاربری آسان
  • فضای کمی را اشغال می کند
  • به قفل الکترومکانیکی مجهز است
  • قابل استفاده در ابعاد مختلف
  • دارای قابلیت شستشو
  • زیبایی و تنوع
  • تعمیر آسان
  • بدون نیاز به قفل آویز
  • دارای امنیت بالا و ضد سرقت
  • دارای رنگ های متنوع و بشاش
  • قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی
  • استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
  • نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد
  • فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود

بیشتر بخوانید: راهبند اتوماتیک

منظور از کرکره برقی هوشمند چیست؟

کرکره برقی هوشمند به کرکره هایی گفته می شود که به طور اتوماتیک و با استفاده از ریموت کنترل توسط کاربر کنترل می شوند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز به توانایی این کرکره برقی ها اضافه می شود. به علاوه از امنیت بالایی برخوردار می شوند. به روز و مدرن شدن جامعه بشری از عوامل جذب مشتریان در زمینه خرید کرکره برقی هوشمند است. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی کرکره برقی هوشمند به فرد متخصص و با تجربه نیاز دارد.  

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 12:11

آیا می دانید گوگل آنالیتیکس چیست؟ گوگل آنالیتیکس یک ابزار تجزیه و تحلیل وب‌سایت قدرتمند و رایگان است. گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند تا دریابید چه کلمات کلیدی مطلوب‌ترین مشتریان بالقوه شما را جذب می‌کنند، کدام نسخه تبلیغاتی بیشترین پاسخ را به همراه داشته است و چه صفحات فرود و محتوایی بیشترین سود را برای شما دارند.

این ابزار دقیقاً بازدیدکنندگان، ارجاع‌ها، عملکرد موتور جستجو، تبلیغات ایمیلی و حتی طرح‌های آفلاین را ردیابی می‌کند. تجزیه و تحلیل با ارائه گزارش‌های بصری بهبودیافته به کاربران کمک می‌کند تا منابع بازاریابی خود را متمرکز کنند، ناوبری سایت را بهبود بخشند و به بازگشت سرمایه بالاتری برسند. موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی AdWords و غیر AdWords را اندازه‌گیری می‌کند و نشان می‌دهد که کدام تبلیغات و کلمات کلیدی بهترین تبدیل را دارند.

گوگل آنالیتیکس و نرخ پرش

نرخ  پرش  یکی از مهم‌ترین آمار برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما است. اگر اکثریت کاربران شما تنها پس از بازدید از یک صفحه، وب‌سایت شما را ترک می‌کنند، باید بدانید که مشکل دارید. اما راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد! برای شروع، می‌توانید  تصاویر را فشرده کنید، از شر CSS یا جاوا اسکریپت های استفاده نشده خلاص شوید، مطمئن شوید که صفحات شما به سرعت بارگیری می‌شوند، همچنین جذاب و آسان برای پیمایش هستند. گزینه دیگر اضافه‌کردن ویدئوها است، زیرا آنها به طور مداوم بازدیدها را جذب می‌کنند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:19

درب اتوماتیک و درب نیمه اتوماتیک دارای تفاوت هایی هستند که این تفاوت ها عبارتند از:

 

  • درب نیمه اتوماتیک نسبت به درب های اتوماتیک داری قیمت مقرون به صرفه ای می باشد.
  • در ساختار درب های اتوماتیک از سنسور چشمی استفاده می شود در صورتی که برای طراحی درب نیمه اتوماتیک نیازی به استفاده سنسور چشمی نیست.
  • درب های نیمه اتوماتیک مانند درب های اتوماتیک در اثر عبور و مرور بی دلیل باز نمی شوند.
  • سرعت باز و بسته شدن درب های نیمه اتوماتیک قابل تنظیم می باشد.
  • برای نصب درب نیمه اتوماتیک نسبت به درب های اتوماتیک هزینه کمتری را باید صرف کنید. درب های نیمه اتوماتیک را می توان به صورت دستی نصب کرد ولی برای نصب درب های اتوماتیک باید از تجهیزات مخصوص و افراد ماهر استفاده کرد

درب اتوماتیک در انواع مدل های زیر نیز موجود می باشد :

برای خرید درب اتوماتیک برقی باید انواع آن را شناخت

درب اتوماتیک شیشه ای:

از این مدل درب در مکان های شلوغ استفاده می شود. درب های شیشه ای اتوماتیک باعث می شوند تا زیبایی نمای بیرونی ساختمان چند برابر شود.

درب کرکره ای اتوماتیک:

از این مدل درب در مراکز تجاری استفاده زیادی می شود. این نوع درب ها در سایزهای مختلفی طراحی می شوند. درب اتوماتیک کرکره ای برای استفاده در فروشگاه های مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود.

درب اتوماتیک پارکینگی:

درب اتوماتیک پارکینگ از انواع درب های ضروری برای هر ساختمان تجاری و مسکونی محسوب می شود. به کمک ریموت می توان باز و بسته کردن درب را کنترل کرد. درب پارکینگ اتوماتیک همچنین از ایجاد ترافیک در محل جلوگیری می کند.

درب سکشنال اتوماتیک:

از این مدل درب برای فضاهای مسقف که دارای عرض کم هستند استفاده می شود. این مدل درب ها دارای ظاهری مدرن می باشند و به دلیل اینکه قابلیت جمع شدن دارند فضای کمی را اشغال می کنند.

درب کشویی اتوماتیک:

اغلب درب های اتوماتیک کشویی شیشه ای هستند و به صورت نفر رو طراحی می شوند. برای طراحی این مدل درب ها از فریم های آلومینیومی یا استیل و شیشه استفاده می شود. این مدل درب های اتوماتیک دارای طراحی بی نظیری می باشند به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند از این مدل درب ها برای طراحی نمای خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده کنند.

درب لولایی اتوماتیک:

این مدل درب ها نوع دیگری از انواع درب اتوماتیک می باشند. این مدل درب ها را می توان به صورت یک لنگه یا دو لنگه روی تمامی درب های لولایی نصب کرد. از این مدل درب ها در مکان هایی استفاده می شود که نیاز به محدود کردن تردد نباشد.

از مدل های مختلف درب اتوماتیک در مکان های زیر می توان استفاده زیادی می شود:

مکان هایی که نیازمند امنیت بیشتری می باشند نظیر ساختمان های نظامی ، آزمایشگاه ها و ...

مکان های پر رفت و آمد نظیر هتل ، فروشگاه ، بیمارستان ، اتاق عمل و ...

پارکینگ های ساختمان های مسکونی

 
درب نیمه اتوماتیک چیست؟

درب نیمه اتوماتیک از انواع درب های کاربردی محسوب می شود. این نوع درب ها به کمک نیروی دست به راحتی باز می شوند. برای بسته شدن این نوع درب ها نیز از نیروی فنر استفاده می گردد. مکانیزم کلی این درب ها به گونه ای است که به صورت درستی می توان درب را حرکت داد و باز کرد. بعد از عبور کردن از درب نیز با رها کردن آن و به کمک نیروی فنر ، درب به صورت خودکار بسته می شود.

ظاهر درب نیمه اتوماتیک شبیه درب های اتوماتیک می باشد به همین دلیل این مدل درب ها امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند. از مهم ترین مزیت های درب های نیمه اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسته شدن درب به صورت خودکار و به صورت مکانیکی و بدون نیاز به برق

پیشگیری از هدر رفتن انرژی در فصول سرد و گرم سال

ظاهری جذاب و شکیل

سرعت بسته شدن درب قابل تنظیم می باشد.

می توان درب های کشویی شیشه ای و درب های ریلی چوبی را به صورت درب نیمه اتوماتیک طراحی کرد.


 

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:15

می‌توان گفت که گوگل آنالیتیکس ابزاری بسیار مهم است که به شما آمار و ارقامی را در خصوص وضعیت کاربران ارائه می‌دهد.

کاربر گوگل آنالیتیکس چیست؟

اینجاست که کاربرد گوگل آنالیتیکس چیست؟ در حقیقت با کمک سرویس گوگل آنالیتیکس، می‌توانید به اطلاعات مختلفی دسترسی پیدا کنید که در این بخش برخی آن‌ها را به‌صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم تا با عملکرد این سرویس رایگان تا حدودی آشنا شوید.

خب اینکه بخواهیم بدون استراتژی محتوا، فقط اقدام به تولید محتوا کنیم و به بازخورد کاربر و بازدیدکنندگان توجه‌ای نداشته باشیم، قطعاً اشتباه است. در حقیقت همواره باید از بازخورد مخاطبان متوجه عملکرد خود و سایتتان شوید. بدون وجود آمار و ارقام هم به‌صورت نسبی نمی‌توان به اطلاعات دقیق و در نتیجه تصمیم‌گیری‌های درست و دقیق دست پیدا کرد. در حقیقت آمار و ارقام به ما نشان می‌دهند که دو پارامتر در چه وضعیتی از هم قرار دارند. پس بدون کمک ارقام ما نمی‌توانیم متوجه شویم که کدام محتوا یا کدام صفحه برای کاربر و مخاطب مفیدتر بوده است. تا زمانی که به این اطلاعات هم دسترسی نداشته باشیم، نمی‌توانیم پرسونای مخاطب را دریابید.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 15:14

کلمه تیشرت به‌عنوان نام اصلی این نوع لباس‌ها در دهه ۱۹۲۰ به یک واژه انگلیسی آمریکایی تبدیل‌شده و توانست به فرهنگ لغات مریام وبستر راه پیدا کند. یکی از دلایل محبوبت انواع تیشرت زنانه و مردانه در بین جوانان را می‌توان مارلون براندو بازیگر سرشناس هالیوود در دهه ۱۹۵۰ دانست. استفاده این بازیگر از تیشرت در فیلم اتوبوسی به نام هوس، این نوع لباس‌ها را بیش از گذشته محبوب و موردتوجه کرد. محبوبیت تیشرت‌ها به حدی افزایش یافت که از انواع جاپ شده آن برای ابراز عقاید، تبلیغات، تظاهرات و غیره مورداستفاده قرار می‌گرفت.

پس از آشنایی با تیشرت و تاریخچه آن و دلایل محبوبیت در بین مردم و جوانان حال نوبت به این می‌رسد که با انواع تیشرت زنانه آشنا شویم.

  • تیشرت یقه‌دار

یکی از انواع تیشرت زنانه محسوب می‌شوند که بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. تیشرت چوگان، تیشرت تنیس و پولوشرت از دیگر نام‌هایی است که به این مدل از تیشرت‌ها داده شده است. این مدل از تیشرت‌های زنانه در انواع مدل وجود دارند که برخی از آن‌ها چند دکمه در قسمت یقه دارند و برخی نیز جیب‌دار هستند. این نوع از تیشرت‌ها معمولا از نخ پنبه یا ابریشم تولید می‌شوند.

ازنظر نوع یقه این تیشرت‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که کاربرد و ویژگی‌ها خاص خود را دارند. تی‌شرت‌های یقه گرد که برای استفاده در فصول گرم سال مناسب هستند. تیشرت‌های یقه اسکوپ که نوع یقه در آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که ترقوه را به‌صورت زیبایی جلوه داد و گردن را بلندتر نشان می‌دهد. نوع دیگر تیشرت‌های یقه هفت هستند که مانند نوع یقه اسکوپ انتهایی شبیه به حرف V انگلیسی دارند و ظاهری زیبا و جذاب در زنان ایجاد می‌کنند. تیشرت‌های یقه قایقی به شکلی طراحی‌شده‌اند که شانه‌ها را پهن‌تر نشان دهند و پولوشرت‌ها که دارای یقه‌های دکمه‌دار هستند.

  • تیشرت ورزشی

همان‌طور که از نام آن پیداست این مدل از انواع تیشرت ورزشی زنانه در اماکن و باشگاه‌های ورزشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. در طراحی این نوع تیشرت‌ها معمولا از پارچه‌هایی که استفاده می‌شود. این تیشرت‌ها قابلیت کشسانی دارند تا افراد بتوانند حرکات تمرینی و ورزشی را بدون مزاحمت و به‌راحتی انجام دهند. این تیشرت‌ها باید بتوانند عرق بدن را جذب کرده و آن را تبخیر کنند. به‌اصطلاح باید تنفس کافی برای پوست را فراهم کنند در غیر این صورت مشکلات پوستی در افراد ایجاد خواهد شد.

  • تیشرت نیم‌تنه

این مدل از انواع تیشرت زنانه نیز جزو تیشرت‌های ورزشی محسوب می‌شود که بیشتر در مکان‌های ورزشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته که استفاده از این تیشرت‌ها محدودیت مکانی نداشته و می‌تواند به‌عنوان لباس راحتی در منزل نیز استفاده شود. این تیشرت‌ها را به‌راحتی می‌توان با شلوارهای ورزشی، اسپرت و شلوارهای جین ست کرده و مورداستفاده قرار داد.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 15:05

شهروندان ایرانی به طور سنتی تمایل به مهاجرت به ویژه به کشورهای مدیترانه، اتحادیه اروپا، ایالات متحده و یا کانادا داشته‌اند. با این حال، تنش‌های مداوم مرتبط با بحران‌های نظامی و سیاسی در سوریه منجر به تغییر در سیاست‌ها و قوانین اعمال شده علیه مهاجران شد. این امر ایرانیان را برانگیخت تا توجه خود را به ترکیه، یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان معطوف کنند.

برخی از ایرانی‌ها می‌خواهند از پول خود در ترکیه استفاده کنند که آن را پناهگاهی امن می‌دانند و برخی نیز می‌خواهند تابعیت ترکیه را دریافت کنند تا از مزایای شهروندی ترکیه در تجارت به دلیل تحریم‌های سیستم بانکی ایران استفاده کنند. در حالی که 2-3 سال بعد از واریز پول در کشورهای دیگر می‌توانید تابعیت دریافت کنید، اما این مدت در ترکیه 2-3 ماه است. وجود چنین امکانات و مزیت‌هایی باعث افزایش خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه شده است.
دلایل خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان مقیم اروپا 
ایرانیان مقیم اروپا به دلیل نزدیکی فرهنگی، پیوندهای تاریخی بین مردم، آزادی ترکیه و جغرافیای مناسب برای گردشگری و هم‌چنین کیفیت ساخت، ترجیح می‌دهند در ترکیه خانه بخرند. با ما همراه باشید تا در این بخش به طور جامع به بررسی دلایل خرید ملک ایرانیان مقیم اروپا در ترکیه بپردازیم.

هم مرز بودن ایران و ترکیه
ترکیه در نزدیکی مرز ایران قرار دارد. این کشور زیبای بین قاره‌ای است که دسترسی آسان به دو قارة اروپا و آسیا را فراهم می‌کند. ترکیه مملو از آثار تاریخی خیره کننده، کاخ‌ها و شگفتی‌های طبیعی است که آن را به مقصدی ایده‌آل برای تعطیلات ایرانیان و گردشگران از سراسر جهان تبدیل کرده است. به دلیل نزدیکی و هم ارز بودن کشور ترکیه با کشور ایران ایرانیان مقیم اروپا ترجیح می‌دهند برای رفت و آمد و دید و بازدید از نزدیکان خود به ترکیه سفر کنند. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان مقیم اروپا برای اخذ اقامت ترکیه اقدام به خرید ملک در ترکیه می‌کنند.

فرهنگ‌های مشابه ایران و ترکیه
ترکیه و ایران هر دو کشور مسلمان هستند، اعتقادات، ایدئولوژی‌ها و فرهنگ‌های مشابه در شهروندان آن‌ها ریشه دارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل ایرانیان مقیم اروپا به زندگی و خرید ملک در ترکیه نیز همین فرهنگ مشابه است که حس در ایران بودن را القا می‌کند. به لطف مقررات راحت، فرایند سرمایه‌گذاری آسان، گزینه‌های مناسب برای تعطیلات و اقتصاد در حال رشد، خرید ملک ایرانیان مقیم اروپا در ترکیه امروز روند رو به رشدی را داشته است.
کمتر بودن قیمت املاک و مستغلات در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی
تصمیم برای کاهش مالیات بر املاک ترکیه به طور مثبت ایرانیان را برای داشتن ملک در ترکیه تحریک می‌کند. مهم‌ترین معافیت مالیاتی برای خریداران ملک خارجی، ارائه خرید ملک بدون مالیات بر ارزش افزوده است. سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات که سرمایه‌گذاری بیشتر از 400 ‌کنند، اجازه اقامت دریافت می‌کنند که می‌تواند هر سال تمدید شود. اجازه اقامت ملکی به خریدار، همسر و فرزندان زیر 18 سال داده می‌شود.

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه سود و بازده سرمایه سودآور را فراهم می‌کند. بر اساس رشد سریع اقتصادی، توسعه شهری و بخش گردشگری سریع، تقاضا برای خانه‌های تعطیلات و اجاره به طور عمده در شهرهای ترکیه بالا است. ایرانیان مقیم اروپا نیز از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ترکیه استفاده می‌کنند و اقدام به خرید ملک برای اخذ اقامت این کشور می‌کنند.

سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:09

محتوای سئو شده چیست؟

محتوای سئو شده، محتوایی است که بر اساس تحقیق کلمات کلیدی درست و جامع نوشته شده باشد. در تولید محتوای متنی باید به نکات سئو محتوا توجه زیادی داشت. استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی، عکس، تیتر و عنوان مناسب، تاثیر خودش را روی گرفتن ترافیک و افزایش بازدید سایت می‌گذارد. سئو و بازاریابی محتوا، به همدیگر وابسته هستند و بدون محتوای سئو شده نمی‌توانید انتظار رشد سایت را داشته باشید. در تولید محتوا سئو شده، از کلمات کلیدی پُرجستجو و پُررقابت استفاده می‌شود. این عبارات به عنوان کلمات کلیدی اصلی در نظر گرفته می‌شوند. در کنار آن باید از کلمات کلیدی فرعی هم استفاده کرد. کلمات چند سیلابی خیلی راحت‌تر از عبارات تک کلمه‌ای رتبه می‌گیرند. 

مزایای محتوا سئو شده

تولید محتوا بر اساس اصول سئو، مزایای زیادی را برای صفحه سایت دارد. اثری که تولید محتوای سئو شده در سایت می‌گذارد، ماندگار و پایدار است. 

  • افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت: تحقیق کلمات کلیدی، باعث می‌شود که متنی غنی از کلمات ترند بنویسید. این کار می‌تواند ترافیک ورودی وب سایت شما را بیشتر کند 
  • اعتماد بیشتر کاربران: کاربران عمدتاً به 3 تا 5 اولین صفحه نتایج گوگل سر می‌زند. قرار گرفتن صفحه شما در رتبه‌های اول گوگل، اعتماد کاربران را به مطلب شما افزایش می‌دهد
  • بالا بردن تعامل کاربر: تولید محتوای سئو شده می‌تواند به بالا رفتن تعامل کاربر کمک کند. کاربران برای خواندن مطالب جذاب و محتوای سئو شده وقت بیشتری می‌گذارند
  • کمک به حفظ رتبه سایت در گوگل: رتبه گرفتن صفحات داخلی برای کلمات کلیدی فرعی، تاثیر زیادی روی گرفتن رتبه برای صفحه اصلی می‌گذارد. برای این کار باید از تولید محتوای سئو شده صفحات داخلی سایت شروع کنید 
سندباد نامه...
ما را در سایت سندباد نامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سندباند sandbadnameh بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 2:48